piątek, 17 kwietnia 2015

SHAMELESS LIFE


Kiedy nie wiem, w co włożyć ręce, nie mam ochoty na długie postoje przed szafą...


...i w takich momentach sprawdzają się moje ulubione rurki, trampki oraz ramoneska. Do tego t-shirt i jestem gotowa do wyjścia. Wiadomo jednak, że nie może przecież być nudno, dlatego postawiłam na jeden z moich ulubionych akcentów - motyw flagi amerykańskiej, a także koszulkę z dosyć kontrowersyjnym napisem.

Proste, ale dosadne hasła i nieskomplikowana czcionka to znak rozpoznawczy marki Shameless. Oprócz t-shirtów, uwielbiam także ich życiową dewizę, którą sama wyznaję. Bądź sobą, baw się i czerp z życia pełnymi garściami! Nie wstydź się! Shameless life :) 

zdjęcia: Karolina Pych


I'm a fuckin' artist t-shirt |  SHAMELESS
high waisted jeans |  F&F
biker jacket |  NEW YORKER
bag |  NEW LOOK
shoes |  CONVERSE
watch |  DANIEL WELLINGTON


13 komentarzy:

  1. Świetne, proste połączenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne spodnie i kurtka :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super wyglądasz, podoba mi się!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialna stylizacja, wyglądasz pięknie! :) Spodnie świetne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Moga post!:))
    zapraszam do mnie: http://blousforyou.blogspot.com/
    +będę obserwować!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, amazing blog layout! How long have you been blogging for?
    you make blogging look easy. The overall look of your site is great,
    let alone the content!

    Also visit my page - kw2

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem takie proste i luźne zestawy są własnie najlepsze! Bardzo ładnie wyglądasz :)
    Pozdrawiam http://urbaniaknatalia.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sprzedam tę kurteczkę, jakby ktoś był zainteresowany!! Nienoszona, jak nowa! Proszę o kontakt: sashkaa662@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  9. koszulki Shameless są najlepsze <3
    ale uzależniają :D

    OdpowiedzUsuń
  10. prostota najlepszym wyjsciem z proeblemu "nie mam się w co ubrac" :)
    http://blondehairgreyeyes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna jest ta koszulka od shameless! W tym modelu też byś fajnie wyglądała https://www.showroom.pl/p/9712,shameless-t-shirt-forget-that-im-blond

    OdpowiedzUsuń