środa, 11 lutego 2015

NEW LOOK TOTAL LOOK


Zadanie specjalne: stworzyć New Look total look.
Jak wygląda efekt końcowy? Sprawdźcie!

Markę New Look na pewno dobrze znacie. W Warszawie znajdziecie ją teraz także w centrum handlowym Blue City! Kolejne spotkanie blogerek w ramach akcji Szafa Na Szpilkach odbyło się z myślą właśnie o tej popularnej sieciówce. Do naszej dyspozycji był cały asortyment sklepu, dlatego długo nie mogłam się zdecydować na jedną stylizację, pomysłów miałam mnóstwo. Jednak punktem zapalnym okazały się idealne czarne rurki z wysokim stanem i rozcięciami na kolanach. Teraz są także w mojej szafie i zestawiam je z krótkimi topami oraz swetrami. Właśnie takich spodni mi brakowało! 
Świetnie się czuję w takim wydaniu. Włosy zakręcone niczym u Aniołków Charliego z lat 70-tych, wygodny t-shirt z nadrukiem, koszula w kratę i wysokie szpilki - zdecydowanie moje klimaty!  
Podoba Wam się to połączenie? 

Zdjęcia: Sebastian Rudnicki


total look |  NEW LOOK
make up |  INGLOT
hairstyle |  MARCO ALDANY



9 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia! A look bardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna figura! Naprawdę, pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajnie wszystko połączyłaś:)
    pozdrawiam serdecznie :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. niby nic specjalnego, ale super <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz niesamowicie! Szczególnie fryzura i makijaż mnie zauroczyły! Cały look też fajny, luźny, ale z klasą :)

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: ostatnie skarby, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz! Bardzo podoba mi się tak zawiązana koszula:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Interesująca młodzieżowa stylizacja. Można jedynie dodać okulary. Pewnie pasowałby Ray-Ban Highstreet.

    OdpowiedzUsuń