niedziela, 10 sierpnia 2014

KOBALTOWA SUKIENKA Z LUMPEKSU

Powróciła moja wiara w lumpeksy! Już dawno nie byłam i nie kupowałam w second handach, ale ostatnia rozmowa ze znajomą znów wzbudziła we mnie chęć poszukania perełek. Razem wybrałyśmy się tylko w dwa miejsca, a wyszłam z kilkoma naprawdę wartymi uwagi rzeczami. Nigdy nie przebieram w wieszakach rzecz po rzeczy, bo zawsze się przy tym namęczę i jestem wtedy zmuszona do 'walki' z innymi klientkami, a w tak zapchanym miejscu nie mam ochoty na bliższe kontakty z rozwścieczonymi zakupoholiczkami ;) Po prostu staję nieco dalej, żeby widzieć te zapełnione wieszaki i obserwuję. Szukam ciekawych wzorów lub kolorów, które zwrócą moją uwagę i dopiero wtedy podchodzę bliżej, by sprawdzić wypatrzoną rzecz. Tak też było w przypadku sukienki z tego posta - zauważyłam ją stojąc już w kolejce do przymierzalni - moją uwagę zwrócił kolor. Prosta sukienka z River Island, bez wad, w dobrym rozmiarze. Kosztowała mnie około 12 złotych. Za taką cenę można pomarzyć o sukience z wyprzedaży czy outletów, prawda? A myślę, że była eksploatowana tyle razy, co ubrania na przecenach, wielokrotne przerzucane i przymierzane. :) 


dress | RIVER ISLAND (second hand)
bag | STEVE MADDEN 
leather wedges | ALEXANDER WANG 
watch | CASIO

18 komentarzy:

  1. mmm, bardzo 'smacznie'. pasuje Ci taka kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna sukienka <3
    w SH można upolować cuda ale ja też nie mam na to sił :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna stylizacja, świetnie wyglądasz!

    Pozdrawiam.
    www.malinowski-l.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny kolor i dobrze w nim wyglądasz. Racja, że przeglądanie wieszaka po wieszaku jest męczące, ale w sumie to chyba najlepszy sposób na wynalezienie perełek ;) A 12 złotych za sukienkę to malutko, więc gratuluję takiego łupu. :) Po sh warto chodzić, tylko trzeba mieć trochę czasu i siły w rękach, hehe. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna sukienka. Cieszę się, że powróciła Ci wiara w lumpeksy, bo często stylizacje z lumpeksów okazują się jednymi z ciekawszych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz świetnie! :) Piękny kolor na ustach!

    OdpowiedzUsuń
  7. no to udało Ci się namierzyć superfajną kieckę. Prosta, w ślicznym kobaltowym kolorze, ma idealną długość (uwielbiam sukienki za kolano). I za jaką cenę. Aż zazdroszczę, ja nie mam cierpliwości do sh.

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna ta sukienka,i ten kolor, wyglądasz bosko

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka robi wrażenie - ma piękny kolor i świetny krój, wyglądasz w niej elegancko i stylowo - super!

    OdpowiedzUsuń
  10. sukienka jest idealna ! też taką chcę ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjnie wyglądasz w kobalcie! Świetnie podkreśla opalenizne i kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowita! Ten kolor ma to do siebie, że jest w cholerę magnetyzujący, wyglądasz czarująco :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej, mogłabys napisać w jakim sh upolowalas taka sukienkę? W Warszawie jest mnóstwo sh i cieżko mi znaleźć jakis godny uwagi :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w okolicach Świętokrzyskiej jest kilka lumpeksów. Sukienkę kupiłam w tym dużym, z żółtymi banerami :) Nie pamiętam jaki tam jest dokładnie adres :(

      Usuń